Garantie & Klachten
Bent u niet tevreden laat het ons weten middels een email of vul het formulier in.
Klachtenprocedure
Fruitmanden-bestellen gaat voor vers. Daarom geven wij een versgarantie op onze fruitmanden. Dit betekent heel eenvoudig: niet goed, geld terug. De versgarantie loopt tot 24 uur nadat u uw bestelling in ontvangst hebt genomen. Indien u producten in beschadigde toestand ontvangt, dan wel producten ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan het desbetreffende product gesteld mogen worden, verzoeken wij u dit binnen 24 uur na bezorging aan ons kenbaar te maken. Hiertoe kunt u telefoniscch contact opnemen met ons (0598-616728). Wij zijn met betrekking tot de versgarantie en al uw overige klachten op werkdagen bereikbaar op dinsdag t/m zaterdag van 08.00 tot 18:00 uur of via e-mail (info@degezondeapotheker.nl). Wij zorgen ervoor dat uw klacht zo goed mogelijk wordt afgehandeld.